Istorijos Vadovelis 10 Klasei Pdf 12
CLICK HERE === https://urluss.com/2sYd04
Atnaujintas istorijos pratybų sąsiuvinis 11 klaseiAtlikdami jame esančias užduotis, moksleiviai ne tik pagilins per pamokas įgytas žinias, ugdys gebėjimą dirbti su įvairia dokumentine medžiaga, bet ir ruošis valstybiniam istorijos egzaminui. Pratybų užduotyse, kaip ir egzamino užduotyse, didžiąją dalį sudaro darbas su įvairiais šaltiniais: rašytiniais, iliustracijomis, kontūriniais žemėlapiais, statistikos duomenimis, lentelėmis, diagramomis. Kad moksleiviai geriau susigaudytų, kiek taškų gali surinkti už tam tikras užduotis, prie kiekvienos užduoties nurodoma konkreti taškų suma. Kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiama apibendrinamųjų užduočių medžiagai kartoti. Atsižvelgiant į tai, kad mokymo programoje daug dėmesio skiriama didžiosioms istorijos asmenybėms, kiekviename pratybų sąsiuvinio kartojimo skyriuje pateikiama joms geriau pažinti skirta užduotis.Istorijos pratybų sąsiuvinio XI klasei I dalyje pateikiama užduočių, skirtų Europos istorijos įvykiams nuo Vakarų Romos imperijos žlugimo (476 m.) iki Renesanso poveikio Europos visuomenei (XVI a.) nagrinėti. Taip pat užduočių, skirtų Lietuvõs istorijos įvykiams nuo XIII a. Lietuvõs nepriklausomybės susikūrimo iki Renesanso poveikio Lietuvõs visuomenei (XVI a.) nagrinėti. Tokia chronologija pasirinkta atsižvelgiant į vidurinio ugdymo istorijos programą ir pagal ją parašytą istorijos vadovėlį XI klasei. Nors rekomenduojama šias pratybas naudoti mokantis iš 2012 m. leidyklos "Baltos lankos" išleisto istorijos vadovėlio XI klasei, pasirinkta chronologija leis pratybų sąsiuviniuose esančias užduotis sėkmingai taikyti mokantis ir iš kitų leidyklų istorijos vadovėlių ar papildomos istorinės medžiagos.
Pratybų sąsiuviniuose 7 klasei (serija RAKTAS) pateikiama įvairaus pobūdžio ir sudėtingumo užduočių, ugdančių mokinių kūrybiškumą ir gebėjimus: reikalaujama palyginti skirtingą informaciją, nustatyti panašumus ir skirtumus, iš nagrinėjamos medžiagos išskirti svarbiausius bruožus, pateiktame istoriniame tekste įrašyti praleistus žodžius, nemaža užduočių reikalauja pildyti kontūrinius žemėlapius, sukurti nedidelės apimties istorinį tekstą, paaiškinti istorines sąvokas, apibūdinti žinomų asmenybių veiklą ir pan. Taip mokiniai dar geriau išmoks istorijos pamokas.Be to, užduotys, pateiktos pratybų sąsiuviniuose, yra skirtingo sudėtingumo, tad mokytojai savo nuožiūra galės diferencijuotai bei individualizuotai mokyti istorijos ir taip pasieks optimalių rezultatų.Vienai temai skiriamas 1 puslapis. Skyrių, pamokų temų pavadinimai ir numeracija atitinka serijos "Raktas" 7 klasės vadovėlių temas. Kiekvienoje temoje vyrauja 1-3 įvairaus pobūdžio užduotys. Kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiama pasikartoti skirta užduotis - dešimties klausimų testas mokinių žinioms patikrinti.Vadovėlių temas reglamentuoja bendrojo lavinimo mokymo programa, tad pagal ją parašytų ir skirtingų leidyklų išleistų 7 kl. istorijos vadovėlių temos panašios. Tai turint omenyje, šių ir kitų "Baltų lankų" leidyklos išleistų pratybų sąsiuvinių užduotys nėra susietos tik su serijos "Raktas" vadovėlių medžiaga, mat pratybų sąsiuvinių užduotys reikalauja esminių žinių, o ne smulkmenų ar antraeilės svarbos faktų. Taigi jas galės atlikti ir besimokantieji iš kitų leidyklų išleistų istorijos vadovėlių.
Šioje pagalbinėje mokymo priemonėje rasite:o galimybę greitai pasitikrinti žinias;o užduotis, parengtas pagal valstybinio istorijos egzamino programą;o atsakymus, kad žinotumėte, ar teisingai sprendžiate įvairaus pobūdžio užduotis;o problemoms spręsti skirtas užduotis, pateiktas kiekvieno skyriaus pabaigoje;o šaltinių kompleksines užduotis;o diferencijuotas A ir B lygio testo užduotis.
Šis vadovėlis atitinka pilietiškumo pagrindų kurso programą ir laisvės kovų istorijos pagrindinius etapus. Vadovėlį sudaro septyni skyriai, parengti laikantis tokios logikos: mokinius pirmiausia siekiama supažindinti su pamatinėmis demokratijos nuostatomis bei jų raiška dabarties gyvenime ir kovose už nepriklausomybę. Kitame skyriuje mokiniai nagrinėja lietuvių tautos politinės ir kultūrinės tapatybės formavimosi aplinkybes. Čia pateikiamos integruotos pilietiškumo pagrindų, istorijos ir lietuvių literatūros istorijos temos, nagrinėjamos devintoje klasėje. Trečiajame skyriuje pristatoma tema Demokratinės valstybės kūrimo(si) praktika tarpukario laikotarpiu, XX a. pabaigoje bei dabarties situacija.
Ketvirtajame skyriuje aptariamos nacionalinio saugumo temos bei piliečio dalyvavimas jį užtikrinant ir supažindinama su svarbiausiais Laisvės kovų etapais. Penktajame ir šeštajame skyriuje nagrinėjamos integruotos pilietiškumo pagrindų ir istorijos temos, skiriamos piliečio teisėms ir laisvėms bei pilietinės visuomenės sampratai išsiaiškinti.
Vilniaus Gerosios Vilties vid. mokyklos mokytojos Vida Skrebutėnienė, Lucija Pobedinska. Pasaulio ir Lietuvos istorija nuo priešistorės iki brandžiųjų viduramžių. Ilgalaikis istorijos planas 7 klasei čia
Architekturine veikla moterys uzsiima istoriskai trumpalaikotarpi. Siais laikais daugumoje pasaulio universitetu daugiau nei pusearchitekturos specialybe igijusiu absolventu--moterys, taciau tik mazuma juatestuotos architektes ir dar maziau yra isteigusios savo individualiasimones ar dirba bendraturcio pagrindais. Nors moterys pasaulyje projektuojajau daugiau nei simtmeti, tik pastaraisiais desimtmeciais apie ju veiklosrezultatus architekturoje suzinome is profesines literaturos. Pirmosiosapibendrinamojo pobudzio publikacijos nagrinejamaja tema isleistos XX a.8-ame desimtmetyje--tai C. Doris knyga "From Tipi to Skyscraper: ahistory of women in architecture" (Doris 1973) ir G. Wright ese "Onthe Fringe of the Profession" prof. B. S. Kostofo knygoje "TheArchitect: Chapters in the History of the Profession" (Kostof 1977).Jose nagrinejami socialiniai aspektai, tureje itakos moterims architekturossrityje atsirasti ir moteru indelis i JAV architekturini palikima. S. Torreknygoje "Women in American architecture: a historic and contemporaryperspective" pateikiamas moteru vaidmens ir pasiekimu Amerikosarchitekturos istorijoje tyrimas, apzvelgiami isskirtiniu moteru architekciukarjeros etapai (Torre 1977). A. Adamso bei P. Tancredo knygoje"Designing Women: Gender and the Architectural Profession" aprasomaarchitekciu patirtis XX amziuje (Adams, Tancred 2000). Vakaru Anglijosuniversiteto architektai S. Manley, A. de Graft-Johnsonas ir C. Greedas 2003m. Karaliskojo Didziosios Britanijos architektu instituto (angl. RoyalInstitute of British Architects) uzsakymu tyrinejo moteru architekciu veiklossalygas ir ypatumus (Graft-Johnson et al. 2005). Moteru architekturojeklausimas profesineje ir mokslineje literaturoje nagrinejamas kaip atskiraarchitekturos istorijos ir teorijos tema.
Alge Regina Grineviciute-Jankeviciene, inziniere architekte,architekturos istorike--2000 m. habilituota humanitariniu mokslu daktare.Architekte buvo pirmoji architekturos mokslu kandidate, apgynusi disertacijaLietuvos institucijoje--KPI (Navickiene 2013). Architekte penkiose autorineseknygose ir dviejose, parasytose su bendraautoriais, sukaupe ir apibendrinomedziaga apie 265 baznycias, 220 varpiniu ir 100 koplyciu. Istirti jupastatai, muziejuose ir archyvuose isstudijuoti istorijos saltiniai, duomenyslyginti su kitu saliu medines sakralines architekturos tyrimu duomenimis. Uznuopelnus 1970 m. apdovanota LSSR valstybine premija, 1980 m. jai suteiktasLSSR nusipelniusios architektes vardas, 2003 m.--LDK Gedimino ordino Riteriokryzius, 2004 m. iteikta Lietuvos mokslo premija. 2b1af7f3a8